שיווק דיגיטלי לעורכי דין – ממה בעצם מתחילים?

מספר לקוחות שאלו אותי לאחרונה את השאלה הזו. לקוחות שעדיין אין להם נוכחות דיגיטלית. האם מתחילים מהקמת דף עסקי בפייסבוק? אולי מבניית אתר? מה יותר חשוב ומה ההבדל ביניהם בכלל?

אומרים שלפעמים טוב לחזור לבסיס, להתחלה. האמת היא שזו עצה לא רעה בכלל. אז הנה, אני מיישמת ומסבירה מההתחלה:

⬅️ נוכחות דיגיטלית חשובה היום יותר מתמיד. איפה? בכל פלטפורמה בה נוח ומתאים לכם להיות. אם כעו"ד אתם לא נמצאים בטיק טוק, וגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא נמצאים שם, אל תבזבזו את זמנכם היקר על הכרות עם הרשת הזו ופרסום בה.

לעומת זאת, אם כל הקולגות שלכם נוכחים בפייסבוק, כדאי שגם אתם תתחילו להתיידד עם הפלטפורמה הזו ולייצר לעצמכם נוכחות. איך? בדף עסקי, כמובן (בתור התחלה).

⬅️ חשוב שהדף העסקי שלכם יראה טוב מבחינה ויזואלית, ועוד יותר חשוב שתדאגו לייצר תכנים אקטואליים, רלוונטיים ומקצועיים עבור הגולשים. באיזו תדירות אתם שואלים? לפחות פעמיים בשבוע.

⬅️ התכנים בפייסבוק צריכים להיות נקודתיים, לא ארוכים מדי ובשפה מובנת ונגישה.

⬅️ וכאן אנו מגיעים להבדל חשוב – הבדל בין דף עסקי לבין האתר שלכם. באתר התכנים יכולים להיות ארוכים יותר, מפורטים יותר וסביב כל הנושאים בהם אתם עוסקים. הקמת אתר אינה עניין של מה בכך.

שבו עם עצמכם (ועם בעלי מקצוע אחרים אם יש צורך), ותכננו בקפידה: אילו קטגוריות אתם רוצים שיופיעו באתר, אילו תתי קטגוריות ועוד. לא פחות חשוב לשאול את עצמכם כמה מאמרים חשוב לכם שיתפרסמו בשלב הראשון. חשוב שהאתר יספק די מידע לגולשים, ושלא ייראה ריק מדי. חשוב לזכור, כי תמיד תוכלו להוסיף עוד ועוד תכנים, אבל, בתור התחלה – חשוב שתקבעו עבורכם איזשהו רף מינימלי לצורך עלייה לאוויר.

⬅️ באשר לשאלה: "מה יותר חשוב?" אין כאן תחרות. מכיון שהקמת אתר לוקחת יותר זמן מפתיחת דף עסקי בפייסבוק, אתם יכולים לפתוח דף עסקי ובמקביל להתחיל לעבוד על האתר שלכם. עד שהוא יהיה מוכן, הדף שלכם יצבור תאוצה וכבר תהיה לכם נוכחות דיגיטלית ברורה.