לקוחות רבים שואלים אותי: "בשביל מה אני צריך דף עסקי?", "למה לא מספיק הפרופיל הפרטי"?

אז הנה לפניכם 5 סיבות טובות:

1. הפרדה בין הפרופיל האישי לדף העסקי – יש נושאים שמתאים לכתוב עליהם בדף העסקי, יש נושאים שמתאים לכתוב עליהם בדף הפרטי, וערבוב יכול ליצור אי הבנה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים וחוסר יכולת לעקוב אחריכם.

תארו לעצמכם, שלעו"ד שעוסק במשפט פלילי, למשל, יש פרופיל פרטי בלבד, בו הוא מעלה מדי פעם תמונות שלו עם המשפחה מטיול בצפון, טיול באילת או בילוי בפאב עם החברים, ואחת לכמה פוסטים משתרבב פוסט שעוסק בלקוח שעוה"ד הצליח להשיג עבורו עסקת טיעון טובה. מי יראה את הפוסט? מי ישים לב אליו? מי יתפוס את עורך הדין הזה כרציני ומשקיען? המממ… בעייתי, נכון?

כדי לקבל תמונה מלאה, מסודרת ו'נקיה' על אותו עו"ד, לקוח פוטנציאלי יפנה לדף העסקי ושם יוכל לקבל מידע אודותיו, על הצלחותיו והשירות שהוא נותן.

2. מספרים – הפרופיל הפרטי יכול להכיל עד 5,000 חברים. הדף העסקי יכול להגיע לחשיפה עצומה ובלתי מוגבלת. יש דפים מאוד מוצלחים שעברו מזמן את 5000 העוקבים. אפשרו לעצמכם להגיע למספר עוקבים גדול – אל תגבילו את עצמכם מראש.

3. קידום ממומן בפייסבוק – פרסום ממומן אפשר לעשות רק מהדף העסקי. לאחר שיהיה לכם דף עסקי חזק מבחינה אורגנית, תוכלו לחשוב על פרסום ממומן. לכן, חשבו מראש על האפשרות הזו ופעלו נכון.

4.  תזמון פוסטים – בדף העסקי ניתן לתזמן פוסטים. אתם יכולים להקדיש כמה שעות בשבוע לכתיבת מספר פוסטים מראש, לתזמן אותם, להתפנות לעיסוקיכם ו'לשכוח' מהם עד הפרסום. נוח, נכון?

5. ניתוח נתונים – בדף העסקי יש לכם אפשרות לראות כמה אנשים צפו בפוסטים שלכם, איזו מעורבות היתה, לפלח את קהל היעד ועוד. נתונים הם דבר טוב, נכון? אז למה שלא תנצלו את הכלי הזה שמאפשר לכם הדף העסקי?

חשוב לציין, כי השיווק האורגני בפייסבוק הוא תורה לכשלעצמה ובוודאי שגם הקידום הממומן. אבל, כדי להתחיל ולמצב את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת, מומלץ לפתוח דף עסקי בנוסף לפרופיל הפרטי.